24 mar. 2013

Rutina mea din fiecare dimineata

  

Vrei sa vezi toate produsele Ladys? Inscrie-te pe link si noi iti trimitem un CATALOG GRATUIT

 Vrei acces direct la produsele Oriflame? Primesti brosura tiparita imediat dupa inscriere si ai reducere la orice produs!!! Obligatia ta este doar sa-ti platesti ceea ce comanzi ! Înregistrează-te chiar acum aici

In afara de DUMINICA, aceasta este ziua de "ten usor", folosesc doar produse care hidrateaza, sau masti, atat pentru fata cat si pentru par .


Pudra autobronzanta, pentru conturarea fetei (Ladys), Blush Caterine Arley de la Ladys
Perle iluminatoare de la Oriflame

 

 Pudra autobronzanta, pentru conturarea fetei (Ladys), Blush Caterine Arley de la Ladys
Perle iluminatoare de la Oriflame



 Creion pentru sprancene Ladys
Creion dermatograf pentru baza ochiului Ladys si Seventeen
Mascara de la Isabel Dupont/ Ladys





In functie de dispozitie si tinuta fardurile din imagine/ Ladys
Noul meu ruj de la Oriflame- discret, parfumat si hidratant


  
Parfum Elixir Amber Night. Perfect pentru temperamentul meu !


 
Today de la Avon in zilele cand simt ca nu am asa multa energie

 
 privire de ansamblu :)

 
 
Pensula mea sofisticata de la Oriflame ♥ cu instructiuni...
Pasul 1- SCOTI CAPACUL

 
PASUL 2 - FOLOSESTI MECANISMUL PENTRU ASEZAREA CAPACULUI LA LOC

 
 PASUL 3 - APESI

  
PASUL 4- INAPOI LA FORMA INITIALA :D

 
Pentru un strop de prospeţime-spray pe bază de apă, cu alge brune şi complex hidratant. Poate fi folosit şi peste machiaj.

Răcoreşte şi relaxează zona de contur a ochilor. Conţine cafeină cu efect decongestionant şi alge brune pentru un plus de oxigenare.




 
Demachiantul meu Ladys
Hidrateaza si curata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu