7 iun. 2012

MEGA CONCURS




Premiile oferite sunt cele din foto! Sper ca valoarea premiului este o surpriza placuta pentru voi. (Calculati voi valoarea <3)

Poate participa la acest concurs orice persoana care locuieste pe teritoriul tarii!

CASTIGATORUL/EA VA FI DESEMNAT PRIN TRAGERE LA SORTI (FILMATA)


Ce trebuie sa faceti?

1. LIKE & SHARE FOTO DIN CONCURS

2. Va faceti cont pe site-ul nostru AICI si comandati  un CATALOG GRATUIT din magazinul nostru virtual (dupa validarea contului il puneti singur in cos urmati cei 3 pasi inceand cu FINALIZEAZA ...);

3. Lasati in comentariu NUMELE cu care v-ati inscris pe site (pentru validarea in concurs) si MOTIVUL pentru care va doriti aceste produse (ex: Maria Popescu - Imi doresc aceste produse pentru ca accesoriile sunt bestiale!);

4. Adunati O SANSA in plus la fiecare 20 de like-uri primite la comentariul din concurs (ex: daca aveti 40 de like-uri numele vostru va fi trecut in lista pentru extragere de 3 ori => 1- comentariu + 2 -like-uri);

5.* Optional va puteti inscrie pe blogul meu. Aici se pot cere informatii suplimetare legate de concurs, se vor adauga tot timpul informatii utile, produse noi, statistici, extragerile pentru concurs, chestionare, opinii, pareri!

Enjoy!

2 comentarii:

  1. M-am inscris deja.Inscrieti-va la alt giveaway lady's http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/06/giveaway-ladys.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca e MEGA CONCURS...m-am inscris si sper din tot sufletul sa castig...imi plac enorm de mult premiile !

    RăspundețiȘtergere