24 iun. 2012

La plaja cu Lady's

Stiti ce iau cu mine de fiecare data la plaja? GEANTA DE DAMA TERMOIZOLANTA!  Fie ca imi doresc un suc rece, apa sau fructe...le am la indemana, racorite si delicioase...ah da uitasem de buzunarul exterior care este perfect pentru chei, telefon...si cate si mai cate isi doreste o fata sa ia cu ea la plaja :)


Lady11 - Geanta de dama termoizolanta
[40x40]
34,99 Lei



Lady11 - Geanta de dama  termoizolanta


Pregatirea mea pentru baia de soare incepe inca de acasa. Intotdeauna folosesc un lapte de corp cu protectie solara. Dupa dusul de dimineata il aplic pe pielea proaspat spalata pentru un  efect indelungat. 

cami164 - Lapte de corp pentru protectie solara SPF30
[150 ml]
17,49 Lei


NOU!
cami164 -  Lapte de corp pentru protectie solara SPF30
PROTECŢIE RIDICATĂ
Factor de protecţie SPF30

· Ideal pentru persoanele cu piele deschisă și sensibila, precum și pentru copii peste 3 ani.
· Se recomandă a se utiliza în primele zile de expunere la soare.


Preferatul meu, produsul direct raspunzator de bronzul meu auriu, este uleiul de corp pentru protectie solara. Il aplic de cate ori este nevoie, dupa baia in piscina, daca imi simt pielea incinsa sau uscata, ori de cate ori simt eu ca e nevoie de "atingerea lui matasoasa",  iar efectul este absolut minunat. 


cami167 - Ulei de corp pentru protectie solara SPF6
[150 ml]
13,49 Lei

 cami167 -  Ulei de corp pentru protectie solara SPF6
· Ideal pentru persoanele cu pielea închisă la culoare sau pentru pielea deschisă deja bronzată.
· Uleiul de corp cu SPF6 asigură un bronz uniform și rezistent.


Dupa  o zi la plaja si expunere la soare, seara mereu ma bucur de contrastul pielii mele cu o rochitza alba, sau un short deschis la culoare sau poate chiar o fustitza intr-o nuanta neon. Un ten fericit este unul ingrijit. O piele fericita, stralucitoare si sanatoasa este una rasfatzata. Nu avem voie sa uitam ca dupa o zi de plaja pielea noastra are nevoie de mangaierea unui gel racoritor, reparator, hidratant si reconfortant. 

cami169 - Gel racoritor dupa expunerea la soare                                         [150 ml] 10,49 Lei
 cami169 - Gel racoritor dupa expunerea la soare
 NOU!
· Datorită formulei sale speciale cu extracte din aloe vera, gelul răcorește, hidratează și regenerează pielea după o expunere îndelungată la soare.


Ingrijeste-ti cu grija pielea si ea te va rasplati cu mult farmec!!!

 Ca sa puteti comanda produsele prezentate pe aceasta pagina, DIN MAGAZINUL NOSTRU, trebuie sa va faceti cont aici:  *cu mentiunea ca dupa ce ati facut contul, puteti COMANDA UN CATALOG GRATUIT doar ADAUGANDU-L SINGUR IN COS si accesand butonul FINALIZEAZA. Veti sti ca ati reusit atunci cand primiti confirmarea comandarii catalogului in e-mail. Va ajunge la voi acasa, prin posta in cateva zile sau puteti COMANDA PRODUSUL DORIT dorit / de minim 10 lei/ direct de pe site, soooper asa-i?


3 comentarii:

  1. exact ce ne trebuie la plaja , imi place

    RăspundețiȘtergere
  2. super http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/06/giveaway-ladys.html

    RăspundețiȘtergere
  3. eu o comand deja pe a 3-a. primele 2 mi-au fost "confiscate" de prietene :))))))))

    RăspundețiȘtergere