2 iun. 2012

EXTRAGERE

Photo: VERIFICA DACA NUMELE TAU ESTE IN LISTA PENTRU EXTRAGERE!


1.   Andreea Elena Vara mea e roooz,
2.      Manole Alina Maria Vara mea e verde
3.      Janeta Janet Vara mea este verde
4.      Iulia Ionita-Mania Vara mea este
5.      Adriana Micsa Vara mea este ca o portocala
6.      Cristina Crissu Vara mea este galbena
7.      Tatiana Sorina vara mea e mov
8.      Andreea Popa Vara mea este portocalie
9.      Yady Deea vara mea e corai,
10.  Mirela Kovaci vara mea este verde
11.  Iuliana Micu vara mea este roz
12.  Alina Iacob vara mea e verde
13.  Ana-Maria Gurgu Vara mea e aurie
14.  Veres Ionica vara mea e verde
15.  Adela Voinea Vara mea e verde!
16.  Mihaela Ghelase vara mea este roz
17.  Adina Tutunea Slavu vara mea e roz
18.  Antoanela Sabangeanu Vara mea este
19.  Simona Scurtu Vara mea este rosie –
20.  Udrea Ana Vara mea e verde!
21.  Ana Simona Vara mea este alabastra
22.  Elena Gornescu vara mea este aurie
23.  Monika Erzsebet vara mea este mov:)
24.  Lazar Maria vara mea este roz
25.  Luiza Andreea Vara mea este galbena
26.  Dinu Florina Vara mea este verde
27.  Andreea Jolly Vara mea e albastra
28.  Iuly Ana Vara mea e albastra
29.  Nicoleta Agache Vara mea e galbena
30.  Damires Alexandra Vara mea e ROZ
31.  Mihaela Boyaka MOV -
32.  Nicoleta Alexandra vara mea e corai ♥
33.  Dancea Ramona Elena vara mea e aurie
34.  Sara Bun Vara mea este orange
35.  Cristina Cri Vara mea are culoarea ROOOOOZ
36.  Madalina Bibi vara mea este tangerine, plum, albastru, verde mint, bej, galben neon...sa mai continui?
37.  Pop Aurelia Vara pentru mine este roz.
38.  Cris Tina vara mea e galbena
39.  Adina-Mirabela Gavriloi vara mea este pink
40.  Susnea Madalina Vara mea ...e bronz .....
41.  Toma Larisa Maria vara mea va fi portocalie caci imi place
42.  Bianca Roxana Anitei Vara mea este rooooooz!!!
43.  Cim Mi vara mea are culoarea galben
44.  Urse Cristina-Elena vara mea este multicolora de dimineata sunt roz pt ca mai pe seara sa ma transform in galben si tot asa intreaga vara ;)
45.  Nada Urzicaru vara mea e galbena ca soarele!
46.  Madalina Iordache Vara mea este ..in functie de starea de spirit.Asa ca poate roz,poate verde ,poate albastra,poate mov....dar in nici un caz neagru!!!
47.  Loredana Ecaterina Marin Vara mea este multicolora
48.  Butnaru Ana vara mea e galbena
49.  Ioana Boboc Blaj vara mea are o culoare aurie,
50.  Caunic Mihaela vara e aurie!
51.  Codres Anamaria Georgiana a mea e galbena,
52.  Miruna Ana-Maria Vara mea este alb
53.  Axela Stanciu vara mea e verdeee
54.  Bxb Ingustu Vara mea este galbena
55.  Ionela Adelina Chircu vara mea va fi portocalie caci imi place "
56.  Emilia Tanita vara mea este in roz si verde
57.  Mihai Tudose vara mea e galbena
58.  Geta Zamfir vara mea e rosie
59.  Ana Maria Vara mea este argintie
60.  Ramona Roman vara mea e aurie
61.  Rotaru Maria vara mea e roz
62.  Dana Rotaru vara mea e verde :)
63.  Tender Carmen Marilena " .portocalie
64.  Petronici Petronela vara mea o sa fie aurie cu produsele de protectie solara de la lady's
65.  Condurat Crina vara mea e aurie
66.  Francisca Cenuse vara mea e rosie si plina de pasiune ;)
67.  Chireac Elena Vara mea este orange ·
68.  AleXyya Alex Vara mea este de culaore galben .
69.  Buhas Ioana vara mea este verde lemon
70.  Filigeanu Marius Daniel vara este albastra...imi place
71.  Mihai Radu vara mea are culoarea galben
72.  Georgyaa Geoo culoarea care va predomina in aceasta vara la mine este culoarea galben
73.  Mihaela Luca vara mea e portocalie,
74.  Irina Olteanu albastra
75.  Ady Adyta galbena:
76.  Bucureanu Georgeta vara mea este albastra,ca si marea!
77.  Florentina Ramona Bara vara mea este aurie,asa mi-ar place sa am culoarea pielii
78. Mika Ancutica vara mea e albastra de cer si de la mare iar de aceste lucruri pot profita cu ajutorul produsului meu preferat
79.  Radu Adina vara mea este galbena:
80.  Byanca Elena Mihal vara mea e rosie si plina de pasiune ;)
81.  Oana Georgiana vara mea este rosie
82.  Georgeta Popovici Vara mea este turcoise
83.  Carmen Duk vara mea este oranj :)
84.  Muresan Gabriela o culoare argintie..
85.  Mihut Andrada vara mea este roz....
86.  Daniela Stingaciu vara mea e portocalie:)
87.  Adriana Maria Szerepi vara mea este roz
88.  Calin Andreea Daniela vara mea este roz
89.  Jana Mirea vara colorata
90.  Catalina Maria Beres VARA E GALBEN AURIU
91.  Corina Leahu vara mea e portocalie
92.  Nu Vreau portocaliu –
93.  Podariu Oana albastru ca apa marii
94.  Loredana Gabriela Popescu vara mea e portocalie;
95.  Ramona-Liana Gogoci Portocalie :)
96.  Ungureanu Gabriela portocaliu,
97.  Ana Ica vara mea e portocalie,
98.  Anca Bogdana vara mea e portocalie, iar produsul preferat este
99.  Alina Georgiana Vara mea are culoarea portocalei pentru ca e fresh si plina de energie
100.                      Doinita Pirvulescu Vara mea are culoarea Orange!
101.                      Coca Toma cu siguranta vara este aurie
102.                      Ana Maria Toma albastra
103.                      Ileana Seran galben
104.                      Kaiyo Aino vara mea e roz
105.                      Babiuc Marcela vara mea este galbena
106.                      Stoica Dana vara mea e portocalie,
107.                      Nicoleta-Maria Lupşa Vara mea e aurie!
108.                      Candea Teo albastrul ca cerul
109.                      Dorina Padurariu vara mea are culoarea corai :)
110.                      Lele Handyman albastra -
111.                      Cristescu Mariana vara mea e portocalie,
112.                       Troaca Iozefina Maria vara mea este verde cu galben
113.                      Mya Maria vara mea este albastra..
114.                      Rosulescu Eugenia vara mea are culoarea albastru marin
115.                      Marioara Zota vara mea este roz ♥
116.                      LifeIs Miracle vara mea este albastra
117.                      Barbosu Ion vara mea este aurie
118.                      Maria Ungurean Ptr mine vara are culoarea verde!
119.                      Dragos Zota Vara mea este albastra.
120.                       Daniela Corbea pt mine, vara este roz ..
121.                      Catalina Laura Dimitriu vara mea este mov;
122.                       Jenica Calugareanu Vara mea e verde! iar produsl
123.                      Floarea Dedea Lari vara mea e portocalie:)
124.                      Sandu Georgiana albastra si produsul
125.                      Oty Burki vara mea este rosie
126.                      Florica Serea vara mea e portocalie:)
127.                      Eugenia Dumitru vara mea e portocalie
128.                      Dumitru Cristina vara mea e portocalie:)
129.                      Mary Popa vara mea e roz
130.                      Mironeasa Mihai vara mea e verde
131.                      Mihai Iacob portocalie
132.                      Csipkés Mónika-Gabriella Vara mea e portocaliu-aurie ;)
133.                      Maria Martia Vara mea e albastra ca si marea,
134.                      Oana Mariana Baltag Vara mea e aurie!
135.                      Ioana Bamboi vara mea are culoarea verde deschis
136.                      Deea Andreea vara mea este portocalie
137.                      Geta Alexiu vara mea e portocalie
138.                      Ivan Alina-alexandra vara mea e aurie :)
139.                      Mirela Agrigoroae vara mea e roz,
140.                      Georgeta Brasov vara mea are culoarea portocalie,
141.                        Veronica Iosub Vara mea este galbena:
142.                      Emillie Jolie vara mea e portocalie
143.                      Unikul Pici vara mea trebuie sa fie una cu mult bronz:D
144.                      Oana Ioana portocalie
145.                      Barbosu Orania vara mea e roz
146.                      Ramona Carmen vara mea este albastra
147.                      Bogdi Bogdan vara mea e rosie
148.                      Gabriela Gab Vara mea e verde
149.                      Laura Moscalu vara mea este albastra;
150.                      Larisa Iv Vara mea este Roz!..
151.                      Aurelia Calinic vara mea este portocalie
152.                      Moga Marilena vara mea este rosie
153.                      Andreea Popa vara mea este roz
154.                      Ramona Lazar vara mea e roz... si nu numai vara... intreaga viata :P
155.                      Balcan Camelia vara mea e portocalie
156.                      Muraru Raluca-Nicoleta vara mea este portocalie
157.                      Daniel Adrian portocaliu
158.                      Ungurean Mihai Vara mea are culoarea albastra.
159.                      Irina Iri vara mea este portocalie
160.                      Claudia Stefan vara mea este roz
161.                      Deea Andreea vara mea este fresh si portocalie
162.                      Ion Oprea roz
163.                      Adriana Lautarescu ,portocaliu
164.                      Ioana Alexandrescu portocaliu,
165.                      Cristian Khryss vara mea e galbena
166.                      Ana Vas vara mea e roz
167.                      Vasilescu Eu vara mea e portocalie
168.                      Nicoleta Ciocoiu Vara mea e verde
169.                      Trasnea Gabriela Vara mea are culoarea portocalieeee
170.                      Chirila Georgiana vara mea aste roz
171.                      Dosiciuc Alexandra vara mea este albastra
172.                      Irina Elena Vara mea e albastra,crem si bej
173.                      Tantza C-tina vara mea e portocalie
174.                      Nicoleta Georgiana Burdun vara mea este culoarea albatra ca marea ca o ador  
175.                      Holban Mioara portocalie este vara mea de la razele puternice ale soarelui
176.                      Brindusa Aluculesei vara mea este verde-
177.                      Nicoleta Panait vara mea e portocalie
178.                      Durus Octavia vara mea este portocalie
179.                      Durus George vara mea este albastra
180.                      Maria Angela Durus vara mea este portocalie
181.                      Morar Monica portocalie
182.                      Durus Ghita tot portocalie
183.                      Puscas Mihai vara mea e rosie
184.                      Diana Balan vara mea este portocalie
185.                      Steluţa Hoţ vara mea este portocalie
186.                      Constantin Placinta Vara mea e verde iar produsul preferat e:
187.                      Onuta Draguta vara mea e portocalie
188.                      Brindusa Brindu vara mea este verdeeee....produsul preferat
189.                      Elena Anele vara mea este galbena
190.                      Floare de Colt vara mea este => roz <=
191.                      Cosmin Hoţ vara mea este roz
192.                      Florea Maya vara este alba
193.                      Andra Katerina vara mea este verde:
194.                      Antoanela Sabangeanu Vara mea este lila
195.                      Carmen Nicoleta Mihaila vara mea e turqoise ,produsul meu preferat este
196.                      Cami Ionescu vara mea este rosie!!!!
197.                      Dorina Balteanu verde
198.                      Iulia Stoian vara mea este rosie.
199.                      Laura Moscalu albastra este vara mea
200.                      Mihaela Bojescu Vara mea va fi in culoarea tangerine...ca sa fiu in pas si cu moda!
201.                      Daniela-camelia Circa vara mea e portocalie. produsul preferat
202.                      Mary Anton vara mea este portocalie
203.                      Catalina Sora vara aceasta culoarea mea preferata este galben
204.                      Durus Eduard verde
205.                      Puscas Laurentiu albastra
206.                      Marcela Stanciuc Corbeanu vara mea este rosie.
207.                      Ramona Violeta Barascu vara mea este galbena ca soarele care ne incalzeste
208.                      MIhaela Simon albastra
209.                      Butnaru Nicu Vara mea este albastra.
210.                      Stan Claudia Mariana vara mea este galbena
211.                      Constantin Cioarec vara mea este albastra
212.                      Ramo Si Lucy roz si verde
213.                      Ionelia Ionela roz
214.                      Andrea Legrand Roz
215.                       Prejmerean Anita o vara galbena :)
216.                       Mitu Catalina vara mea are culoarea bronzului auriu in combinatie cu turcoazul
217.                       Mihaela Nistor vara mea este portocalie :)
218.                      Roxana Ramniceanu vara mea este ROZEXTRAGEREA VA AVEA LOC DUPA ORA 20.00. 


ANUNTAREA CASTIGATORULUI/EI SE VA FACE PANA LA ORA 21.00!



MODIFICARI SI COMPLETARI LA LISTA SE MAI FAC PANA LA ORA 20.00!

VA ROG SA VERIFICATI DACA NUMELE VOSTRU ESTE INREGISTRAT.

DIN CAUZA NUAMRULUI MARE DE COMENTARII CU LINK ESTE POSIBIL CA NUMELE VOSTRU SA FIE IN SPAM!

VERIFICATI!

NU PRIMESC RECLAMATII ULTERIOARE!

BAFTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu