2 mai 2012

UPDATE 
CONCURS ETAPA II

CONCURSUL SE VA TERMINA PE 10 .05.2012
Avem deja un CLASAMENT PROVIZORIU daca va uitati la LIKE-uri, VIZIONARI...

Mai sunt cel putin 2 fete care m-au anuntat ca au materialul pregatit pentru concurs.

CASTIGATOAREA o voi alege impreuna cu  2 coordonatoare, dar asa cum am spus ESTE IMPORTANTA  ACTIVITATEA  VOASTRA si APRECIERILE celor care va urmaresc.

Concurentelor care au articol pe blog + comentarii, le acord 10 like-uri BONUS!!!  

Ordinea de aici este cea de inscriere in concurs ( clasamentul il faceti voi ).
            
Daca doriti sa studiati mai bine produsele va puteti face cont pe site aici: http://ladys.ro/create_account.php?din=landing&affId=IFSWDQul
dupa care puteti comanda un catalog gratuit! 

Inscrierea pe site-ul LADY'S este gratuita: http://ladys.ro/a/IFSWDQul,d
Contul tau se sterge automat dupa 3 luni daca nu il folosesti.
Platesti doar produsele comandate de tine!
Comanda catalogul, vei ramane placut surprins/a!

9 comentarii:

  1. 1.Adelina Stefana,chiar daca are vizionari putine,are multe like-uri
    2.Corina Cremene,are multe vizionari
    3.Irina Elena
    4.Cristina Crissu

    RăspundețiȘtergere
  2. Clasamentul se va face doar dupa like-uri si vizionari :(? Adica astea sunt criteriile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric nu! Dar cele mai multe puncte se primesc aici. Asta dovedeste ca alegerea facuta este una buna, iar concurenta una cu potential!!!

      Apropos...va astept cu sugestii de clasament!!!

      Ștergere
  3. Pai .. ce pot sa spun , eu am facut mai multe video-uri , dar nu le pot edita din pacate si e urat sa le trimit asa .. Oricum, cum vrea "juriul" asa sa fie . In schimb , chestia cu like-uri nu prea imi place pentru ca unele persoane poate au mai multe cunostine , altele nu ... sau cu vizualizarile la fel . Ideea e ca voi sa decideti care este cea mai potrivita fata , nu like-urile in mod special .

    Deci , le urez bafta tuturor , si mie ! :-x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai cont pe ytb? Te sfatuiesc sa iti faci CANALUL TAU acolo si va fi mai usor sa aduni vizionari si like-uri!

      Ștergere
    2. sunt anonima de mai jos:)) eu cred ca e importanta chestia cu like-urile si vizionarile,pentru ca daca se va face publicitate online va trebui o fata cunoscuta si apreciata.oricum toate fetele au muncit si au facut treaba buna,dar cu siguranta juriul va alege ce e mai bun:* bafta la fete,cea mai tare sa castige!

      Ștergere
  4. nu stiu ce sa aleg intre Adelina Stefana si Corina Cremene,adica Corina are vizionari multe ,dar Adelina are like-uri multe,of e greu,dar in principiu ele sunt primele si dupa ar fi Irina Elena si Cristina Crissu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu mi-am spus doar parerea asa cum cred eu . Nu am zis in nume de rau :*:*. Succes tuturor si tie Lady Delisha pentru ceea ce faci !

    RăspundețiȘtergere